16 Kasım 2012 Cuma

ODTÜ’ de Emek Pınarı Projemiz


ODTÜ’ de Emek Pınarı Projemiz,
Dün gece geç saatlerde site yöneticimizden aldığım bir katılım talebi ile hiç düşünmeden bu sunuma katılmayı kabul ettim. Bu gün katıldığım sunumda, benimde içinde olduğum Emek Pınarı Projesi’ne yer veriliyordu. Sabah heyecanla uyandım, hazırlanıp saat:10.00’da sunumun yapılacağı adres olan ODTÜ M.M Building Room:25 de hazır olmak için yola çıktım.
Bu sunumun konuşmacısı, Iowa State Universty den, PhD Associate Prof Ana –Paula Correia idi. Sayın Ana-Paula Correia hepimizin göz bebeği olan Emek Pınarı yöneticimiz Pınar Arpacı’nın hocasıdır. Prof.Ana-Paula Correia sunumuna Emek Pınarı Projesi ile başladı. Fotoğraflayarak ve bir bölüm video çekerek sunumu belgelemeğe çalıştım.Bakınız Emek Pınarı Projesi
Sunum bittiğinde, Ana_Paula ile tanıştım. Emek Pınarı Projesi katılımcısı olduğumu ve Pınar Arpacı tarafından bu sunuma proje temsilcisi olarak gönderildiğimi anlattım. Bana tercümanlık eden Prof.Ana-Paula Correia’nın öğrencisi Assist. Prof. Dr. Evrim Baran'a teşekkür ediyorum.Pazartesi günü ODTÜ Eğitim Fakültesinde Öğrencilerle Prof. Ana Paula Correia ‘nın yapacağı görüşme ve toplantıya katılmam için Assist. Prof. Dr. Evrim Baran’dan davet aldım.Ben de bu daveti seve seve kabul ettim.Hatta bu projede yer alan tüm Ankaralı Katılımcılara da haber vereceğimi söyledim.
Pazartesi günü benimle birlikte ODTÜ’de bu toplantıya katılmak isteyen arkadaşlara sesleniyorum. Bana haber verirseniz sevinirim.Bu projeye sahip çıkalım,toplanıp giderek varlığımızı gösterelim.Emek Pınarı Projesini Hayata geçiren hepimizin göz bebeği Pınar Arpacı’ya ve annesi sevgili Hocamız Nazife Arpacı’ya da biz ev hanımlarına ışık tuttukları için,sesimizi tüm dünyaya duyura bildiğimiz için teşekkür ediyorum.İyi ki varsınız…..

3 yorum:

  1. guldencım nedır bu emekpınarı projesı??

    YanıtlaSil
  2. Emek Pınarı projesi,el emeğini paraya çevirmek için benimde katılımcı olduğum yeni bir oluşumdur.
    http://www.nazodesign.com/content/nazo-weaving-technique-nazo-%C3%B6rg%C3%BC-tekni%C4%9Fi Bu linkten siteyi inceleyebilirsin canım.İstersen siteye üye olup,Nazife Arpacı Hocamızın sitede yayınladığı teknikleri görerek uygulayabilirsin. Burada takı üzerine çalışan katılımcılar var.

    YanıtlaSil
  3. Başarılarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil