28 Nisan 2012 Cumartesi

BLUE JEAN ÜSTÜNE NAKIŞLI BİLEKLİKLER












10 yorum:

  1. Güldencim bunlar harika olmuş renk renk,eline sağlık..Dün yazlıkları çıkardım bir sürü eski kot çıktı..Nasıl değerlendirsem acaba diyordum,Senin bu bileklikler bana ilham versin :)
    mutlu pazarlar ..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller emeklerine sağlık arkadaşım,bende keçe üzerine kurdela nakışı yapmıştım.Bol şanslar,on marifettede yayınla derim,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Hangi birine bakacağımı şaşırdım:) Hepsi birbirinden harika. Emeğinize sağlık.
    Sevgiyle kalın.
    Mutlu pazarlar:)

    YanıtlaSil
  4. Çok şok olmuşlar bayıldım... Hemen yapmalıyım b u bilekliklerden...Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar güzel yorumlarınıza çok teşekkür ederim,eğer biraz el becerisi ve hayal gücümüz varsa,ki bunun hepimizde yeterince olduğunu biliyorum.Bu işlerin sonu gelmez diye düşünüyorum. Sizce de öyle değil mi?
    Nuraycım on marifette yayınlayacağım,Tülaycım kotları değerlendir derim:))

    YanıtlaSil
  6. Bu bilekliklere bayıldım.Çok güzel ve değişik olmuşlar.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Hepsi birbirinden şık ve zarif olmuş.elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Hârika bir serî olmuş:)

    YanıtlaSil
  9. Güzel yorumlarınıza,çok teşekkürler.Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  10. Amannnnn Allahımmmm, nasıl güzel olmuşlar bayıldım bayıldım bayıldım........

    YanıtlaSil