11 Kasım 2012 Pazar

Ankara'lı 10marifet'li Hanımlar Toplantımız

 Merhaba sevgili dostlar,bu ilk toplantıda çok kalabalık olmasak da bir araya gelen Ankara'lı marifetli hanımlarla çok güzel bir gün geçirdik.Anteres Kukla Kebap da ilk toplantımızda tanışma ve fikir alışverişi yaptık.Serpil Seyhan  Örgü Tasarımları,Tuğba Suçek Keçe ve Hobi, Ayşe Selcen Deli İşi Bunlar,Ben,Hayriye Sancı,Ayla Yıldırım ve Hobimiterapimi bloğun yazarı Duygu hanım.Hepimiz çok mutluyduk:)Bu arada Serpil Hanımın ve Ayşe Hanımın hediyelerine de çok teşekkür ediyorum.
  Bundan sonra da belirli zamanlarda ve daha  çok marifetli hanımlarla bir araya gelmek ümidiyle.Sevgiler,saygılar.....

5 yorum:

  1. gelemediğime üzüldüm, bir dahakine inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. gulden hanımcımmm bu resım daha guzlmış:)))

    YanıtlaSil
  3. Bir daha sefere daha kalabalık olmak isteriz,sizi de aramızda görmek isteriz Süslü Keçeler:)

    YanıtlaSil
  4. Serpil Hanımcım, bencede bu fotoğraf daha net:)

    YanıtlaSil
  5. ne güzel marifetli hanımların bir araya gelmesi. özellikle hediye veren hanımı tebrik ediyorum. insanlar el emeklerini vermeye kıyamazlar. böyle bir toplantıya güzel bir sunum olmuş. benim namıma kutlayınız lütfen..

    YanıtlaSil