10 Nisan 2012 Salı

Ayet-el Kürsi


Bu gün sizlere, çok sevdiğim arkadaşım Sevda Lale Sağva'nın bir çalışması olan kolye ucu ile yaptığım yine kahverengi kum boncuk örme kordon çalışmalı kolyemi tanıtacağım.
 Sevda hanım gerçekten çok güzel çalışmalar yapıyor.Geri dönüşüm çalışmaları arasında kağıttan ve cd lerden yaptığı çok değerli tasarımları var.
 Bana yaptığı bu kolye ucunu da eski cd lerden yapmış ve içine Ayet-el Kürsi duasını yazmış.Ben de bu kolye ucunu kum boncuklarla  ördüğüm kahverengi kordona taktım.Sizlerin beğenisine sunuyorum...

1 yorum:

  1. ellerinize sağlık.. harika sunumlarınız.. sizi nazife hocamın sayfasından izliyorum. ama sitenize bayıldım. benimde facebook sayfam ADIM ADIM TAKI TASARIM VE blog sayfam http://selamhayata.blogcu.com ama sizi görünce daha çooook çalışmamız lazımmış meğer.

    YanıtlaSil