16 Ocak 2012 Pazartesi

Siyah Oniks Toplu Yüzük


Siyah oniks toplardan oluşturduğum yüzük.Bu aralar ard arda yüzük çalışması yaptım.Doğaltaş olarak da Oniks taşını tercih ettim.Sizlerin beğenisine sunuyorum.

Kişiyi, ihtiyaç duyduğu her konuda enerjisiyle destekler.
Kadın-erkek kutuplaşmasını dengeler ve ilişkileri kuvvetlendirir.
Nazara karşı etkilidir.
Duyulan kaygılara karşı etkilidir. Gelecek kaygısını yokeder.
Kontrol ve denge unsurudur. Kişinin bağımlılıklarından kurtulmasına yardım eder.
Konsantrasyonu sağlar.
Emeksensin de ve Pasaj da satışta.

4 yorum:

  1. Bu yüzük serilerinin hepsi birbirinden şık oluyor Gülden hanımcım eline sağlık.
    Bol satışlar diliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Öyle güzel kii gözlerimi alamadım..
    Ellerine sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Güzel yorumlarınıza çok teşekkür ederim arkadaşlar.Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  4. Ne tatlı bir yüzük modeli :)

    YanıtlaSil